გაკვეთილის გეგმა




გაკვეთილის თემა
გურია
სწავლების საფეხური
მე-7
მოსწავლეთა პროფილი
28
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა
მუსიკის როლის განსაზღვრა გაცნობიერება.საუბარი წარმოშობის შესახებ მუს.განტვირთვა.
წინასწარი ცოდნა
მსჯელობს,მუსიკის სოციალურ დანიშნულებაზე.იკვლევს მუსიკის გავრცელების საშუალებებს სხვადასხვა ისტორიულ პერიოდში
შეფასების საგანი და პროცედურები
 ქართული ხალხური მუსიკის მოსმენა,ამოცნობა.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
სახელოვნებო;აუდიოჩანაწერები (შერჩევით); ვიდეოჩანაწერი: ,,ხასანბეგურა" ანს. შვიდკაცას შესრულებით.
გაკვეთილის მსვლელობა

 აქტივობა II (5-7წთ)
 სახელმძღვანელოში (გვ.60) კითხულობენ ტექსტს, სადაც აღწერილია გურული ხალხური სასიმღერო ხმები.კერძოდ,კრიმანჭული.
 მეტი სიცხადისათვის მასწავლებელი გადადის III  აქტივობაზე.



 მასწავლებელი უჩვენებს ვიდეოფირს, რომელზეც მოსწავლეებს ვთავაზობთ ფოლკლორული ანსამბლის, შვიდკაცას, ჩანაწერს.






      


შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
1-4
5-7
8-10
მუსიკალური ხელოვნების ნასწავლი ნიმუშების ცოდნა:
ვერ ფლობს ნასწავლი მუსიკალური ნიმუშების ცოდნას
ზოგადად ფლობს
მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს,რომ მუსიკა/ხელოვნება კულტურის თვით გამოხატვის საშუალებაა
რიტმის გრძნობა
არ ააქვს რიტმის გრძნობა
მერყევი სმენის რიტმი აქვს
შეუძლია რიტმული ნახაზის, მელოდიის წაკითხვა
წარსდგენის პრეზენტაციის უნარი
ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
ცდილობს გააკეთოს პრეზენტაცია
ქმნის საპრეზენტაციო მასალებს წარუდგენს აუდიტორიას
მუსიკალური სმენა
არა აქვს მუსიკალური სმენა
ცდილობს იმღეროს
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

No comments:

Post a Comment