გაკვეთილის
თემა
|
გურია
|
სწავლების
საფეხური
|
მე-7
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
28
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა და აქტუალობა
|
მუსიკის
როლის განსაზღვრა გაცნობიერება.საუბარი წარმოშობის შესახებ მუს.განტვირთვა.
|
წინასწარი
ცოდნა
|
მსჯელობს,მუსიკის
სოციალურ დანიშნულებაზე.იკვლევს მუსიკის გავრცელების საშუალებებს სხვადასხვა
ისტორიულ პერიოდში
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ქართული ხალხური მუსიკის მოსმენა,ამოცნობა.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელოვნებო;აუდიოჩანაწერები
(შერჩევით); ვიდეოჩანაწერი: ,,ხასანბეგურა" ანს. შვიდკაცას შესრულებით.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
აქტივობა II (5-7წთ)
სახელმძღვანელოში (გვ.60) კითხულობენ ტექსტს, სადაც აღწერილია გურული ხალხური სასიმღერო ხმები.კერძოდ,კრიმანჭული.
მეტი სიცხადისათვის მასწავლებელი გადადის IIIა აქტივობაზე.
მასწავლებელი უჩვენებს ვიდეოფირს, რომელზეც მოსწავლეებს ვთავაზობთ ფოლკლორული ანსამბლის, შვიდკაცას, ჩანაწერს.
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-7
|
8-10
|
მუსიკალური ხელოვნების ნასწავლი ნიმუშების ცოდნა:
|
ვერ ფლობს ნასწავლი მუსიკალური ნიმუშების ცოდნას
|
ზოგადად ფლობს
|
მოსწავლეს ესმის და
შეუძლია წარმოაჩინოს,რომ მუსიკა/ხელოვნება კულტურის თვით გამოხატვის საშუალებაა
|
რიტმის გრძნობა
|
არ ააქვს რიტმის
გრძნობა
|
მერყევი სმენის რიტმი
აქვს
|
შეუძლია რიტმული ნახაზის,
მელოდიის წაკითხვა
|
წარსდგენის პრეზენტაციის უნარი
|
ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
|
ცდილობს გააკეთოს პრეზენტაცია
|
ქმნის საპრეზენტაციო მასალებს წარუდგენს აუდიტორიას
|
მუსიკალური სმენა
|
არა აქვს მუსიკალური სმენა
|
ცდილობს იმღეროს
|
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა
მარტო და
სხვებთან ერთად.
|
No comments:
Post a Comment